مقاله انواع چاپ پارچه

مركز تخصصي چاپ كارت ويزيت

مقاله انواع چاپ پارچه

۱۴۰ بازديد

چاپ پارچه سابليميشن
نام ديگر اين چاپ انتقال است كه در آن طرح روي كاغذ چاپ مي شود. سپس گرما از كاغذ به پارچه منتقل مي شود. اين امر به تخصص براي انتخاب كاغذ و رنگ مورد نظر نياز دارد. حرارت و دما همراه با پارچه و پرس در اجراي طراحي با كيفيت بسيار مثر خواهد بود. چاپ و چاپ ديجيتالي پارچه اي شما را قادر مي سازد تا كار با كيفيتي را بدست آوريد. چاپ ديجيتال روي پارچه به ثبات رنگ پس از شستشو كمك مي كند. قيمت چاپ روي پارچه و انواع چاپ روي پارچه باعث مي شود بهترين انتخاب را براي چاپ روي پارچه داشته باشيد.
درخواست چاپ پارچه
به راحتي مي توانيد طاقچه پارچه را با چاپ ديجيتالي روي پارچه در مراحل چاپ پارچه رنگ آميزي كنيد. اين كار ايجاد طرح ها و رنگ هاي مختلف را براي شما بسيار آسان كرده است. اين بدان معناست كه مي توانيد طاقچه هاي پارچه اي با طرح ها و رنگ هاي مختلف را با استفاده از ماشين هاي پيشرفته كه كار چاپ را انجام مي دهند ، داشته باشيد. چاپ پارچه و چاپ ديجيتال از جمله هنرهاي جديد در صنعت چاپ است. قيمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه امروزه مانورهاي چاپ را براي شما آسان كرده است.
چاپ رول پارچه اي
چاپ پارچه به صورت ديجيتالي با استفاده از تمام دستگاه هاي ديجيتال انجام مي شود. يكي از مزاياي اين امكان چاپ تا عرض 150 سانتي متر در دسترس است. طرح ابتدا بر روي كاغذ تصعيد چاپ مي شود و سپس با دستگاه هاي چاپ جديد روي كاغذ جديد مي چرخد. اين رنگ آميزي ثبات بالايي دارد. علاوه بر اين ، طراحي هنگام شستشو آسيب نمي بيند. با اين روش به راحتي مي توانيد طرح مورد نظر خود را به صورت متر يا رول تهيه و چاپ كنيد. چاپ پارچه اي و چاپ ديجيتال رنگ ها را بسيار پايدار مي كند. قيمت چاپ روي پارچه و انواع چاپ روي پارچه از جمله نيازهاي اساسي است كه هر مشتري بايد بداند.

مقاله هاي مرتبط را مطالعه كنيد:

https://344028.8b.io/page1.html

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.